درحال بارگذاری...
Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

فواید ماساژ برای بدن

دستگاه گردش خون

در طول ماساژ مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ می ود و مویرگ هابازتر شده و جریان خون افزایش میابد . که این امر باعث کاهش موقت در سیستولیک و دیاستولیک همراه با افزایش اندکی در ضربان قلب می شود.

دستگاه گوارش

یکی از عملکردهای اولیه از دستگاه گوارش برای تصفیه مواد زائد و سموم از بدن است . با این حال ، استرس و عادات بد غذایی می تواند این سیستم را را از کار موثرش بازدارد ، و در نتیجه سوء هاضمه ، نفخ و یبوست را به همراه دارد . ماساژ می تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود و تسکین دهد .

احساسات

احساسات منفی ما برخی اوقات می تواند داخل بدن منجر به تنش در عضلات شود، که می توان با ماساژ این موضوع را کاهش داد و فشار متقابل بر عضلات را به صورت انرژی در بدن تبدیل نماید .

مفاصل

ماساژ می تواند درد مفاصل را که به علت صدمه ، التهاب و هر روز با افزایش جریان به مناطق آسیب دیده ایجاد می شود تسکین دهد.

ریه ها

تنفسی را می توان تا حد زیادی از طریق ماساژ قفسه سینه ، شانه ها ، و پشت بهبود داد. کاهش تنش در این مناطق می تواند به حذف احتقان از ریه ها کمک کند.

سیستم لنفاوی

سیستم لنفاوی بخشی از بدن است که به مبارزه با عفونت در بدن کمک می کند. به این ترتیب ، بازده خود را از عمل بازی می کند نقش مهمی در سلامت کلی است. از طریق ماساژ ، احتقان در سیستم لنفاوی ممکن است کاسته شود ، بهبود اثربخشی کلی این سیستم و تقویت توانایی بدن برای مبارزه با عفونت نیز از دیگر فواید ماساژ برای سیستم لنفاوی است .

عضلات

یکی از شایع ترین دلایل برای ماساژ گرفتن تسکین تنش عضلانی و گرفتگی های عضلانی است.

سیستم عصبی

سیستم عصبی به تنظیم تمام سیستم های دیگر بدن کمک می کند . از طریق ماساژ سیستم عصبی آرام ، اجازه می دهد برقراری ارتباط بهتر با اندام ، کمک به آنها را به کار موثرتر است.
پوست
در طول ماساژ ، تعریق ممکن است افزایش یابد ، در نتیجه از بین بردن سموم اضافی از بدن را به همراه دارد . به شادابی پوست و جوانسازی پوست کمک می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا